събота, 12 февруари 2011 г.

Защо се гордея, че съм избрала и живея в България?

Ще започна с това, защо избрах да се родя в България точно сега. Бях у дома. Духовните ми учелите предлагаха вариани на живота ми в това прераждане. Разказаха ми, че българите имат специална МИСИЯ на ЗЕМЯТА. Попитах, мога ли да участвам активно в реализирането й . Получих отговор ДА. Но имало възможност за прераждане само в бедно семейство, загубило 3-то си дете наскоро, само на 2 г. Баща ми щял да си отиде от Земята твърде млад и майка ми сама ще се грижи за 3-те си деца.  Ще трябва да работя и да уча, за да изпълня по най-добрия начин Мисията си. Бях готова. Сега съм пак ВОИН ,
както в много от предишните си  животи. Предизвикателствата са ми по сърце.За избора на душата прочетете от Нина Ничева   Матрицата на кармата и Книгата на Живота. Показаха ми и моята духовна половинка. Момчето, което щях да срещна на 14 г. и да бъдем заедно до края на живота си. Той щял да бъде моят Учител на Земята. Приех този план. На 24.11.1939 г. се появих на Земята. За „Мисията на българите”  вижте Димитър Мандуров Иван Боянов Бояджиев Орфей и перперикон , Звездни знаци за мисията на България "13 рози" от Никол Данева  Хари Салман и още Митове, легенди  книгата на Димитър Недков Знакът на българина , България произход на прабългарите Кубрат Томов Царичина дупка ;
Горда съм с избора на сънародниците си, на проведения от БНТ през 2007 г.  конкурс "Великите българи". Измежду 100-те предложени за гласуване българи, на 27.02.2007 г. бяха избрани  Великите българи    
За никого не беше изненада 1-то място за Васил Левски НЕОПЕТНЕН ДОСЕГА ОТ НИЩО И ОТ НИКОГО. Неговата "Чиста и свата Репулика" е жива в сърцата на всеки българин Обесването на Левски За 2-то  обаче ( "неочаквано", естествено за"несветнатите" - мой израз) бе избран Петър Дънов (БЕИНСА ДУНО). Аз гласувах за него, както и мнозина измежду Вас, четящите тук. Той е по-известен извън България. Всички знаем какво е казал Айнщайн в последното си интервю пред радио Франс: "Целият свят се възхищава и прекланя пред мен, а аз се възхищавам и прекланям на учителя Петър Дънов" от Айнщайн. Само че въпреки големите думи, не всички все още посягат към книгите на Дънов, за да разберат какво наистина е накарало Айнщайн да каже това за Бялото братство свещенния ангелски танц паневритмията Гордея се още с "Покровителите на Европа" Св.Св. Кирил и Методи,с мисиите на братята, химна за 24 май 2008, Ден на духовното единство, богомилите, с 
Вангелия Пандева Гущерова  (Ванга българската пророчица)  31.01.1991 г.÷11.08.1996 г. Пророчествата на Ванга
Ванга спаси гроба на Дънов  мястото на Учителя Повече за Ванга светицата  На руски език Връзки към сайтове за Ванга
На български език и На руски език много близките й до края на живота й на Земята акад. Светлин Русев и Нешка Робева Официалният сайт на Нешка Робева и нейните "Два свята"  Хан Аспарух Паисий Хилендарски и неговите слова Български с Княз Борис 1-ви  Михаил Покръстител цар Симеон 1-ви и още за него Велики  Христо Ботев. Всички знаем Моята молитва и Слова Български
Знае ли някой дали неговото четиристишие
Настане вечер - месец изгрее,
звезди обсипят сводът небесен;
гора зашуми, вятър повее, -
Балканът пее хайдушка песен!
се намира все още във фоайето на Сорбоната вляво от "Раковината" - голямото стълбище към аулата? Надписът е върху черен гранит със златни букви и не е преведен. За да може да се чете от французи е на латиница нестинарството и нестинарски танц с Алеко Константинов и неговия бай Ганьо  граф Марин Дринов  Елин Пелин и неговия Ян Бибиян Ран Босилек Пейо Яворов Йордан Йовков Димитър Чорбаджийски Чудомир Иван Вазов и това, което всички учим най-напред Аз съм българче Димитър Талев и той ни говори Христо Смирненски . И досега помня наизуст неговите Юноша  Братчетата на Гаврош Приказка за стълбата . Той умира само 24 години. Димитър Димов  и  Тютюн Никола Вапцаров . Знаем неговата Вяра и Моторни песни.
Това е членска карта на Никола Вапцаров в Съюза на българските писатели, издадена посмъртно. Георги Димитров 75 г. от пожара в Райхстага Людмила Живкова снимки Асамблея Знаме на мира чудеса Йордан Радичков и неговите SHAGA или езикът на бъдещето  Февруари Николай Хайтов Мъжки времена Радой Ралин акад. Вера Мутафчиева акад.Антон Дончев и Време разделно Златното панагюрско съкровище  Апостол Карамитев сайт на руски, Васил Михайлов и как пее Цветана Манева Мариус Куркински Мая Новоселска  Теди Москов "Шинел" Зуека и Нина в Чили  български художници  картини от Владимир Димитров - Майстора.
Акад. Антон Дончев държи реч на протестен митин на БАН на 19 май 2010 г. Рангел Вълчанов, Козият рог Блага Димитрова и нейната Лавина великите окриватели с български корени Джон Атанасов училището на негово име ПГИИ "Джон Атанасов" инж. Асен Йорданов великият български авиоконструктор Видните българи Петя Дубарова Дамян Дамянов Недялко Йорданов. Последното, с което се гордея, е че „Единното зарядно вече е с български патент”. То е на  българин - инж. Иван Бацаров. 
В меморандума за разбирателство е предвидено, че при телефони без микро USB интерфейс се допуска използването на адаптер По-актуални новини тук
Гордея се със световно извесните изпълнители Борис Христов Гена Димитрова  Николай Гяуров Райна Кабаиванска и нейния сайт Никола Гюзелев Васко Василев, разнасяли по целия свят името на България. Ставали ли са на крака, аплодирайки ги.С песента в Космоса на Валя Балканска  Мистерията на българските гласове със световните шампиони Веселин Топалов Антоанета Стефанова Стефка Костадинова с нашите Олимпийски шампиони по борба с първата шампионска титла на  Дан Колов през 1936 г., Албена Денкова и Максим Стависки незабравимите Апостол Карамитев Невена Коканова и още за нея Коя съм аз ... Книга-албум Валери Петров и неговата Песен за хвърчащите хора Боянския майстор Емил Димитров Лили Ветрове Иванова и сайт Лили Иванова Орлин Горанов Васил Найденов Маргарита Хранова дует Ритон Георги Христов  Искра Радева и Михаил Белчев   Нона Йотова и Теодосий Спасов сайта Нона Йотова Милена Славова 6-то място на Евровизия с песента "Вода" на  Елица и Стоян , с нашите Гунди и Котков Незабравими мигове с Георги Аспарухов (Гунди) Голът на Уембли 1968 г. Липсваш ни Гунди Господ е българин Стефка Костадинова Биография   209 см Световен рекод   

Олимпийският музей в Лозана с летвата на Стефка пред входа 

 Има, там в спорта, един връх български -209 !

Гол на Емил Костадинов 1994 г. Голът на Стоичков 1994 г.Световното първенство по фудбол 1994 г. Златната топка  на Христо Стоичков 1994 г. Христо Проданов Покоряването на Еверест Реквием за Христо  най-голямия Котоошу 24-те чудеса на България . Горда съм от избора на сънародниците ми в конкурса на БТВ "Лицето на 2010 година". Незная колко от Вас гледат телевизия. Ако са като мен - не много, Но за този конкурс съм благодарна, че съпругът ми, ме информира. Записах линка с предлженията Ето го Гласувах, и поканих и мои познати от мрежите, да направят същото. Избрахме Радко Котев

Той е моят посланник по света. Вашият кой е? Ще спра до тук. Сигурно съм пропуснала много-много българи, с които се гордея. Бих се радвала, читателите на блога, да допълнят пропуските. Благодаря Ви, мили БЪЛГАРИ ! Всеки от нас със своето желание, имение, труд, талант и много обич изпълнява МИСИЯТА СИ НА БЪЛГАРИН ! Това е много важно точно в този момент. Земята се намира в 4-то измерение и без нашата работа по пъя към СВЕТЛИНАТА и ЛЮБОВ към всеки, ще бъде много трудно да преживеем настъпващите предизвикателства. Сигурна съм, че много от Вас знаят вече своите уроци за този живот на Земята и работят усилено, за да ги реализират. Обичам Ви!


1 коментар:

  1. Цецка Сотирова13 октомври 2011 г. в 6:42

    Благодаря ти, Милка!
    Гордея се с всички изявени БЪЛГАРИ, оставили и оставящи своята светла следа в своето проявление.Радвам се, че и аз съм Българка.Прекланям се пред УЧИТЕЛЯ, който отвори всички прозорци в моята душа и тя се събуди.

    НА УЧИТЕЛЯ БЕИНСА ДУНО

    Вече зная,
    намери Ти за мен Свещената пролука
    във синора на времената.

    Смирено приемам своята поука
    и пия с Благодарност
    от олтарите на Светлината
    Знание, Любов и Мъдрост.

    Щастлива съм от тази Благодат
    и виждам аз Земята подновена,
    защото Ти, в мен запали
    огъня във тебе притаен.

    Благодаря, че за мен,
    Божествените сфери Ти отвори
    и аз усетих новия повей,
    на магията на тайнството Живот.

    И на дъгата в сиянието,
    обгърната нежно,
    изпълнена с Вяра и много Любов
    пулсирам вече в ритъм нов.

    Щастлива съм, че откривам свойте сродни души с който мога да творя в Любовта.



    ПОСВЕЩЕНИЕ
    С цялата ми любов на
    всички мои приятели
    и сродни души.

    Лъч светлина
    дошъл от безкрая
    осветил тъмнината,
    нежно погалил душата заспала.
    Трепнало слънце
    там нейде
    дълбоко във нея,
    радост
    в сърцето събудено пак затуптяла
    и седемцветна дъга заискряла.
    Захвърли самотата, в която живяла
    таз душа
    с лъч светлина засияла.
    По нова пътека вървяла
    до поляна потънала в цветна омая
    щастлива
    там своите сродни души разпознала,
    за които в съня си копняла.
    Потрепнала
    в миг Вселената цяла,
    че Любовта е отново успяла
    и в новия ден е изгряла.

    Заедно сме в пътя към Извора на Светлината....

    ОтговорИзтриване