четвъртък, 24 февруари 2011 г.

Моята молитва към БОГ

Всяка сутрин, когато се събудя, преди всяка медитация и вечер преди сън, аз винаги изричам мислено следните думи:
Благодаря ти, Господи !
Отправям своята молитва кьм Бог, Исус Христос, Учителя Беинса Дуно, Висшите Същества, закрилящи моята любима Родина България,  всички Висши Същества, закрилящи прекрасната ни планета Земя в трудния период на трансформация, към моите духовни Учители-Адептите, моите духовни Водачи , Ахгели-пазители и хранители.
Позволете ми да слея собствените си вибрации с Вашите, и поемайки Божествената Универсална Енергия, да увелича честотата на вибрации и капацитета на физическото си тяло, за да се превърне то в съвършен инструмент на Бог, който чрез мен, т.к. само човек може да помага на човек, да помагам на всички живи същества, с които съдбата ме среща в това ми прераждане на Земята.
Слаба съм аз Господи, както са слаби и повечето хора на Земята. Много често имам нужда от материална опора. От обикновена тояга, бастун, патерица, приятелско рамо на което да се опра при нужда, а най-добре е, Господи, да имам до себе си верен Човек, с когото да споделя болка и мъка, за да станат те наполовина или радост и щастие, за да се удвои.
Благодаря ти, Господи, че до себе си имам винаги верен Човек!
Благодаря ти  за мама, татко, Ирина, Гина, кака, Велин, Росен, Боби, Милена, Ивелина, всички мои роднини, близки, познати, приятели, съученици, колеги, съседи, съграждани, съотечественици и всички други хора, с които съдбата, по Твоя воля, ме е срещала в това ми прераждане на Земята.
Вярвам, че ти наистина можеш всичко, Господи !
Подкрепяй ме, за до помагам  на хората да преодоляват своите физически  и  психически болки, да освобождавам блуждаещи души от властта на магьосници и шамани и да ги отправям по пътя към Светлината, към Тебе Господи. Ако Твоята воля е те да се преродят отново на Земята, да успеят да потърсят, да намерят, да стъпят и да вървят по своята Духовна пътека. Аз намерих Пътя към Теб, благодарение на помощта на много добри хора.
 Ти бинаги си до мен, с мен, в мен, Господи!
Помогни ми Господи, да не повтарям грешките, които съм правила вчера ! Знам, че което е добре за другите е добро и за мен. Нека не забравям никога това! Винаги съм знаела, че съм член на Семейството на Светлината и се старая да давам най-дорото на което съм способна, за да работя за промяна на Системите на Съзнание във Вселената на Свободна Воля ! Готова съм, Господи, да се откажа от правото си на свободен избор (ако е такава волята Ти), за да съм на Твое разположение винаги - когато, където и както намериш за добре !
Благодаря ти Господи, за всички болки, мъки, изпитания и страдания, през които преминавам. Разбирам и знам, че това е начина да науча добре всички свои уроци на Земята при това си прераждане. Нали така  се „договорихме” ?!
 Ти винаги си в мен Господи - Ти си частицата Топлина, искрицата Светлина, живият Живот, който съм поела с първия си вик на 24.11.1939 г.
Ти знаеш моята молба Господи -  позволи ми да „видя”  любимите си  духовни Учители  - когато прецениш, че бих могла да ги „видя” с моите несъвършенни сетива.
Бъди до мен, с мен, в мен сега, за да изживея един прекрасен ден/да направя медитация/да заспя спокойно.
                                           Благодаря ти, Господи !

Няма коментари:

Публикуване на коментар