петък, 11 февруари 2011 г.

НАЧАЛНА СТРАНИЦА

 
Аз съм Милка Илиева
Член съм на семейството на Светлината.
Работя за промяна на Системите на Съзнание 
във Вселената на Свободен Избор.
На повикване.
Ако Ви е озадачило, изненадало или стреснало представянето ми, пояснявам: 
 Това е моят поздрав към СВЕТА 
и към Вас в това число. 
Изпращам Любов и Светлина към всеки, 
който има нужда от тях.
 За пръв път прочетох горните думи 
(от 2-и до 4-ти ред) преди повече от 10 години
в една от книгите на Барбара Марчиняк:
1. "Вестителите на зората" 
или
2. "ЗЕМЯТА-плеядински ключове за живата библиотека". 
Нещо "светна" е съзнанието ми. 
Помислих- "Това е писано точно за мен!" 
Наскоро бях намерила п вървях по духовната си пътека.
"Когато ученикът е готов, Учителят винаги идва!" 
Отидох при своя Учител. Няма нищо случайно. Бяхме 7 души на 14 септември -Кръстовден!
Той отвори чакрите ми (без 1-коренната). Усещането бе необяснимо с думи. Сякаш снеха превръзка от очите ми и погледнах "Зад завесата". Стоях и гледах. Колко продължи, не мога да кажа, След време отново чух гласовете на хората около мен, които бяха изживяли същото, но всеки по свои начин. В къщи се опитах сама, последователно да завъртам чакрите си по или обрано на часовниковата стрелка. Започвах от 2-ра и нагоре до 7-ма. Следващият път вече беше по-лесно. Сега мога, когато поискам, където и да съм, да усещам въртенето им (на 1, 2 или на всички ). По този начин свъзвам вибрациите на физическото си тяло с тези на Вселената. Читателите, които са минали по този път, разбират за какво говоря. 
И сега аз вървя обратно по ПЪТЯ към ДОМА 
Там, откъдето съм дошла на 24.11.1939 г. 
Направила съм своя ИЗБОР да се появя точно тогава и точно тук. Защо, ще пита някой, съм избрала точно България ? Да, тя е райско кътче, но и трудно място за живеене.                     Трябваше да ми се удари печата за твърдост.
Беинса Дуно ни учи точно на това. 
Следва продължение - "Защо се гордея, че съм избрала и живея в България?"

Няма коментари:

Публикуване на коментар